Η κατάργηση της κοινωνιολογίας από τα σχολεία και οι σοβαρές αντιδράσεις

Η κατάργηση της κοινωνιολογίας από τα σχολεία και οι σοβαρές αντιδράσεις

«Tο να αρνηθούμε στους μαθητές  την ευκαιρία να αναπτύξουν αυτήν τη γνώση και κατανόηση, καθώς και τις δεξιότητες κριτικής, αναλυτικής και αντανακλαστικής σκέψης που προσφέρει μια κοινωνιολογική εκπαίδευση, φαίνεται εξωπραγματικό, λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε όλοι». Αυτά είναι κάποια από τα λόγια που έχει γράψει η πρόεδρος της Βρετανικής Κοινωνιολογικής Εταιρείας, καθηγήτρια Susan Halford, σε ανοιχτή επιστολή της προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, με αφορμή την απόφαση κατάργησης του μαθήματος της Κοινωνιολογίας από τα ωρολόγια προγράμματα σπουδών των σχολείων.

Όπως επισημαίνει η Susan Halford στην επιστολή της, την περίοδο της πανδημίας, «Το να αρνηθούμε στους μαθητές  την ευκαιρία να αναπτύξουν αυτήν τη γνώση και κατανόηση, καθώς και τις δεξιότητες κριτικής, αναλυτικής και αντανακλαστικής σκέψης που προσφέρει μια κοινωνιολογική εκπαίδευση, φαίνεται εξωπραγματικό, λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε όλοι».

Η Βρετανική Κοινωνιολογική Εταιρεία ανέλαβε δράση για τον τερματισμό της διδασκαλίας της Κοινωνιολογίας από τα ελληνικά σχολεία, συλλέγοντας υπογραφές ενάντια στην απόφαση της κυβέρνησης Μητσοτάκη.