Ένα βασικό ορόσημο του έργου Ε&Α γιορτάστηκε στις 8 Οκτωβρίου με τους εταίρους Jeonnam Technopark (JNTP), Korea Marine Equipment Research Institute (KOMERI) και Korea Institute of Industrial Technology (KITECH)
Η VINSSEN Co., Ltd, ειδικός στην τεχνολογία αποανθρακοποίησης της ναυτιλίας που επικεντρώνεται στις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και στα ολοκληρωμένα συστήματα πρόωσης, πραγματοποίησε στις 8 Οκτωβρίου τελετή εγκαινιασμού για να σηματοδοτήσει την έναρξη της κατασκευής της γάστρας ενός σκάφους αναψυχής 17,4 μέτρων. Το σκάφος, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει έως και 10 επιβάτες, έχει μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβων και τροφοδοτείται από ένα σύστημα πρόωσης 600 kW με ενσωματωμένες κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και μπαταρίες υψηλής τάσης που αναπτύχθηκαν από τη VINSSEN. Η έγκριση σχεδιασμού έχει ήδη εκδοθεί από την Αρχή Ασφάλειας της Ναυτιλιακής Κυκλοφορίας της Κορέας (KOMSA), εδραιώνοντάς το ως το πρώτο σκάφος αναψυχής του είδους του στη χώρα.
Vessel Rendering of Hydrogen-Powered Leisure boat.
Η VINSSEN έλαβε ειδική έγκριση από το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Κορέας να προβεί στην υλοποίηση του έργου Ε&Α” για πρώτη φορά το 2023. Το έργο, με επίσημο τίτλο «Επίδειξη φόρτισης και λειτουργίας σκάφους τροφοδοτούμενου με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου», διεξάγεται σε συνεργασία με τους εταίρους JNTP, KOMERI και KITECH. Συγκεκριμένα, ο JNTP θα παράσχει τεχνική και κανονιστική υποστήριξη για την εκτέλεση του δοκιμαστηρίου (sandbox), ο KOMERI θα διεξαγάγει εκτίμηση της σταθερότητας της γάστρας και αξιολόγηση της απόδοσης του συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου και ο KITECH θα μοιραστεί την τεχνολογία συγκόλλησης της γάστρας και την τεχνογνωσία διαχείρισης ποιότητας.
Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, η VINSSEN, με την υποστήριξη των Jeollanam-do και Yeongam-gun, σχεδιάζει να κατασκευάσει σκάφη αναψυχής με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου κατά τη διάρκεια της περιόδου επίδειξης με βάση τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος δοκιμών. Επιπλέον, η εταιρεία θα διαμορφώσει μια εγκατάσταση ελλιμενισμού στο Yeongam-gun, και θα δημιουργήσει και θα λειτουργήσει έναν εξειδικευμένο κινητό σταθμό φόρτισης υδρογόνου τύπου πακέτου που ενσωματώνει τεχνολογία διαφοροποιημένης παρακολούθησης.
Ο Chil Han LEE, διευθύνων σύμβουλος της VINSSEN, δήλωσε: «Αυτό το έργο Ε&Α είναι απαραίτητο για την επίτευξη ουδετερότητας ως προς τον άνθρακα και τη βελτίωση του θαλάσσιου περιβάλλοντος στην Κορέα». Και πρόσθεσε: «Μέσω αυτού του έργου, θα συνεχίσουμε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη ασφαλών και αποτελεσματικών τεχνολογιών ναυτιλιακής κινητικότητας φιλικών προς το περιβάλλον». Με το έργο αυτό, η VINSSEN στοχεύει να προωθήσει την ευρεία υιοθέτηση της ενέργειας υδρογόνου εντός της Κορέας και εκτός αυτής ως μια πιο βιώσιμη λύση.