O ΣΥΡΙΖΑ «δεν πουλάει». Mε όρους marketing, τι φταίει και «δεν πουλάει» και πως θα γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ ένα ελκυστικό προϊόν έτσι ώστε «να πουλάει»;
Ανατρέξαμε στο διαδίκτυο και σας παρουσιάζουμε στη συνέχεια κάποιους λόγους που ένα eshop δεν πουλάει, καθώς και τις προτεινόμενες λύσεις. (Προτείνουμε όταν διαβάσατε τις παρακάτω γραμμές, στη θέση του eshop να βάλετε τον ΣΥΡΙΖΑ).
- Δεν έχετε επαρκή στοιχεία στο eshop σας σχετικά με εσάς και τα προϊόντα σας. Πολλές φορές αναρωτιέστε πως ενώ τεχνικά τα έχετε κάνει όλα σωστά και έχετε ένα eshop με όλα τα χαρακτηριστικά, το seo και ίσως και την επισκεψιμότητα που πρέπει μπορεί εντούτοις να μην έχετε πωλήσεις. Γιατί;
Ελέγξτε αν δίνετε αρκετά στοιχεία σχετικά με την επιχείρηση σας όπως: Ποιοί είστε, που βρίσκεται, το αντικείμενο που έχετε, στοιχεία επικοινωνίας με σκοπό να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας και μην ξεχνάτε ότι κανείς δεν δίνει χρήματα αν πρώτα δε νιώθει σιγουριά και ασφάλεια. Επίσης, δώστε αρκετές πληροφορίες γύρω από το προϊόν σας, πέραν της περιγραφής, ορίστε σαφώς τιμή, μεταφορικά, χρόνο παράδοσης κλπ.
- Ανυπαρξία U.S.P
Ένα από τα κρίσιμα ερωτήματα που τίθενται με τη δημιουργία ενός eshop είναι γιατί κάποιος να επιλέξει εσάς; Δεν αρκεί απλά να πουλάτε ωραία και καλά προϊόντα, πρέπει και να μπορείτε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας, παρέχοντας κάτι το ξεχωριστό, σε τιμή, σε συσκευασία, σε χρόνο παράδοσης, σε after sale εξυπηρέτηση κλπ. Βρείτε που υστερούν οι ανταγωνιστές σας και ξεχωρίστε για να αναδειχθείτε.
- Αυξήστε το Conversion σας.
Βελτιώστε το conversion rate σας. Τί είναι αυτό; Είναι τα ποσοστό της επισκεψιμότητας που μετατρέπονται σε τελική πώληση. Αν έχετε επισκεψιμότητα, αλλά όχι πωλήσεις, τότε αναζητήστε άμεσα την αιτία.
- Ακατάλληλη ή ανεπαρκής παρουσίαση.
Όταν παρουσιάζεται το προϊόν σας προς πώληση, στήστε τη σελίδα προϊόντος σας από την αρχή μέχρι το τέλος σκεπτόμενοι τι θα θέλατε να δείτε και να διαβάσετε ως πελάτες, κι έτσι θα πετύχετε το μέγιστο conversion.
- Έχετε πολύ υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης. Έχετε υψηλή επισκεψιμότητα αλλά και υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης του eshop σας; Γιατί συμβαίνει αυτό;
Για πολλούς πιθανούς λόγους όπως: Οι πελάτες μπορεί να βρήκαν τις τιμές υψηλές, να μην τους άρεσαν τα προϊόντα ή η περιγραφή τους, να μπήκαν στο eshop απλά από περιέργεια, να βρήκαν ακριβά τα επιπλέον κόστη και για πολλούς ακόμα τέτοιους λόγους τους οποίους εσείς πρέπει να τους βρείτε και να τους αντιμετωπίσετε.
Το marketing εντοπίζει άμεσα τα προβλήματα και προσπαθεί να τα λύσει. Μήπως θα έπρεπε το eshop με τον τίτλο ΣΥΡΙΖΑ να εντοπίσει τα προβλήματά του και να προσπαθήσει να τα λύσει, έστω και μετά από τρεισήμισι χρόνια;